Zwroty i reklamacje

ZWROT (ODSTĄPIENIE OD UMOWY)

Klient ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży zakupionych w sklepie Mireti.pl produktów w ciągu 14 dni od ich otrzymania, na zasadach opisanych w Ustawie z dnia 30.05.2014r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 nr 827)

W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży, bardzo prosimy o przekazanie takiej informacji

  • w formie elektronicznej na adres: mireti.pl@gmail.com
  • lub w formie telefonicznej pod numer telefonu: 729 245 661

gdzie będzie możliwość ustalenia dogodnej formy przesyłki lub produkt należy odesłać na adres:

paczkomat:  WAW304M

Miret Sp. z o.o.

Al. Jerozolimskie 81, 02-001 Warszawa

wraz z wypełnionym formularzem zwrotu w wersji papierowej.

  • Nie przyjmujemy paczek wysłanych do nas za pobraniem.
  • Każdy zwracany produkt powinien być odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony, dotyczy to również obuwia wraz z ich oryginalnym kartonem.
  • Koszt odesłania towaru pokrywa Kupujący.
  • Zwroty kosztów transakcji realizowane są w ciągu 14 dni od momentu otrzymania zwrotu.

Zwrot płatności następuje przelewem na podane przez Kupującego konto (niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni).

FORMULARZ ZWROTU

REKLAMACJA

Jeżeli otrzymałaś/eś towar zgodny z zamówieniem, jednak rozmiar nie pasuje zastosowanie ma procedura zwrotu. Zgodnie z naszym regulaminem nie prowadzimy wymian towaru. Jeżeli otrzymałaś/eś towar niezgodny z zamówieniem niezwłocznie skontaktuj się z nami a my zlecimy odbiór paczki (zlecenie odbioru opłacane jest przez naszą firmę).

W przypadku reklamacji otrzymanego towaru, będzie nam niezmiernie miło jeśli dostaniemy taką informację

  • w formie elektronicznej na adres: mireti.pl@gmail.com
  • lub w formie telefonicznej pod numer telefonu: 729 245 661

produkt należy odesłać na adres:

Miret Sp. z o.o.

Al. Jerozolimskie 81, 02-001 Warszawa

wraz z wypełnionym formularzem reklamacyjnym w wersji papierowej  

  • Nie przyjmujemy paczek wysłanych do nas za pobraniem.
  • Każdy zwracany produkt powinien być odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony, dotyczy to również obuwia wraz z ich oryginalnym kartonem.
  • Koszt odesłania towaru pokrywa Kupujący. W przypadku reklamacji całości zamówienia, Mireti.pl pokrywa koszt transportu w jedną stronę
  • Zwroty kosztów transakcji realizowane są w ciągu 14 dni od momentu otrzymania zwrotu.
  • Każdy reklamowany produkt powinien być czysty, odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony. W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na taki sam, pełnowartościowy produkt, a jeśli będzie to niemożliwe, Mireti.pl zwróci jego koszt.

RMireti.pl ustosunkuje się do każdego żądania niezwłocznie, ale nie później niż w terminie 14 dni. Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 23.04.1964r. Kodeks cywilny.

FORMULARZ REKLAMACYJNY

Shopping cart

0
image/svg+xml

No products in the cart.

Continue Shopping